happy when it rains

i natt skar jag mig lite för djupt, igen, jag satte på bandage, men det blödde igenom. jag orkade inte bry mig utan höjde volymen på musiken & somnade istället.
& återigen så vände den äckliga, hemska, vidriga mardrömmen tillbaka till mig. jag hatar den jag hatar den jag hatar den!

idag har det varit rätt okej. jag har legat i flera timmar i min soffa vid datorn & bara lyssnat på musik, helt nice.
sen åkte jag, mamma & felicia in till flygfyren, där felicia gick vidare, jag fick glitterspray, sen åkte vi vidare till lisa & bytte paket, sa grattis till lisas mamma som fyller år & så åkte vi hem igen.
klädde granen & lagt dit massa paket.
& nu sitter jag här, känner mig helt slut & vill helst sova i en vecka.

kvällens låt: happy when it rains - the jesus and mary chain

uppdatering:
jag är mest arg & less just nu.
& jag är så tjock & äcklig att jag inte fattar hur jag har kunnat visa mig ute överhuvudtaget.
åh, jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0