off

jag har varit jävligt off här senaste veckan, av olika anledningar.
hur som helst, helgen blev rätt nice ändå. en skvättfylla med michis slår aldrig fel. på söndagen tog vi en bakisfika på waynes & frukost på max. sen gled vi runt i city ett tag.

jag är trött & less & vill mest dö, på riktigt. dom (alla?) verkar tro att jag faktiskt mår mycket bättre än vad jag gör. men nej. är jag inte full så överdoserar jag piller gång på gång, rakbladen skär kanske lite för djupt & kroppen gör ont.
jag kommer falla ihop i en hög & skrika snart.

f, jag saknar tiden vi hade, som fan.
när det verkligen var vi mot resten. det känns inte som förr.


idag går mina tankar till mickan. jag finns här.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Åh sötnos. tack

2006-12-28 @ 01:08:32
URL: http://mickling.blogg.se
Postat av: Mickan

tack sötnos

2006-12-28 @ 01:09:23
URL: http://mickiling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0