slut, över, end

nog för att det gjort ont, jävligt ont!
men jag har nog aldrig någonsin haft så här ont i hjärtat som jag har haft som dom här senaste tre dagarna. det är som om att någon håller i hjärtat & bara pressar ihop det, så hårt som möjligt.
på tre dygn har jag nog sovit högst en timme sammanlagt.

& nu är det nog slut. för jag klarar inte det här en gång till. det här var sista gången jag klarade av att alla, ja, alla, vänder mig ryggen.
nu är det slut, förstår ni det?
det är inget försök till uppmärksamhet, det är inget hot. det är bara så det är.
& det skulle ske förr eller senare ändå.

Kommentarer
Postat av: F

klart du finns, det gör du alltid även om det är långt imellan.

2007-01-08 @ 16:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0