stila upp din skit

nu går jag alla andras väg & skaffar mig en egen blogg.
risken är rätt stor att det blir som allt annat jag gör, använder lite i början sen tröttnar jag.
hursomhelst.
idag då? tro det eller ej, jag tog mig till skolan. det gick mot förmodan väldigt bra.
jag kom 20 minuter försent, vilket är ganska bra för att vara jag (& pappa, för han skjutsade), fick ett häfte med lite uppgifter som jag slappt fortsatte med till lunch. sen var det slut på den dagen.
slö, kan tyckas, men jag är nöjd.
eftersom att min buss inte skulle gå förrän om två timmar så fick jag gå med nea hem, trevlig flicka, där vi lyssnade på musik, såg sköna flimklipp på youtube, drack cola & käkade colatårta från smulan.
förövrigt har hon typ världens mysigaste rum.
puss!

55827-14

Kommentarer
Postat av: Michis

YAY! du har blogg :)

2006-10-27 @ 22:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0