det brinner, det brinner igen

Jag måste skriva av mig lite.
JAG HAR SÅ ONT! Överallt har jag ont. Det bara river och sliter och jag kan knappt andas. Jag vet inte vad som är fel.
Den här paniken, jag hatar den här förbannade jävla paniken som kommer.
Som kommer plötsligt bara, som en dimma och plötsligt fattar jag ingenting.
Vad fan är det för fel? Det undrar jag verkligen.
Jag menar allvar, det känns som att jag har glasbitar i halsen och i magen när jag andas, som att jag har glasbitar under fötterna så fort jag rör mig, men ändå är det röra mig jag vill. Jag blir sådär helt rastlös och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
En kram och en hand att hålla i behöver jag. Och en röst som sjunger i mina öron.

Kommentarer
Postat av: Felitchia

Jag kommer alltid hålla i din hand, och sjunga i dina öron.

2007-04-17 @ 13:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0