göteborg och göteborg

Första trippen till Göteborg alltså:
Skulle åkt ner på torsdagen men min feber, min hosta och mitt tvivel gjorde att jag åkte på fredagen istället.
Neaa och Ida mötte mig på stationen, vi tog bussen ut till Kungälv, lämnade min väska, fick mat och fick skjuts in till Göteborg igen. Där träffade vi Micke och drog vidare till någon kompis till han, där det var typ tre killar till och alla var GAIS:are, jag blev inte så populär men jag vägrade hålla käften.
Efter ett tag blev vi i alla fall hämtade, åkte hem och sov. Jag somnade inte förrän vid fyra, jag var inte så glad.
På lördagen drog vi in till stan, gick omkring en liten stund, sen ringde Kajsa och sa att vi skulle åka till Bergsjön och köpa sprit av samma gubbe som sist. Så då gjorde vi dit, det tog fan hela dagen, men det var jävligt nice.
Sen åkte vi i alla fall hem till Micke igen och började dricka. Klockan nio skickar Kajsa sms och säger att jag ska ta mig till centralen och möta henne och Evelina.
Kommer dit med en sjuttis men bjuds ändå på en massa vin, vi åkte spårvagn till Slottskogen, var där i typ.. 5 minuter sen drog vi vidare och typ satt vid någon bänk ett gäng. Har ingen aning om varför, men det var jävligt kul. Mina pandor är så jävla bra. Och fan, dom vet hur man super.
Neaa med vodkan Evelina Kajsa och jag Evelina pissar
Efter några timmar ringer Neaa igen och säger att jag ska börja dra mig tillbaka till Micke igen, när vi går mot spårvagnen möts vi av ett 20-tal IFK:are, haha yes tänkte jag.
Jag var skitfull och höll på att somna, men när jag kom fram var jag på g igen och började dricka mer. Jag och Ida var verkligen fyllekajorna liksom, haha, så jävla packade! Men det var kul.
Neaa, Micke, Wille + brud Neaa och ponnyn Ida och jag yeah
Någongång blev vi iallafall hämtade och jag somnade på en gång typ.
LAGOM seg dagen efter, men det var ju skönt för då kunde man sova i bilen. Kom hem runt elva, fick piller och skulle sova, men inte gick det, fick panik och så drog jag några shots för att sova.
Jag vaknade tog en shot + Atarax.
Och natten slutade med shots.
Tisdag morgons frukost = två groggar, två shotar + Atarax. Det här börjar gå åt skogen..
Ja, nu börjar jag alltså med tisdagen, Göteborgs-resan nummer två. Åker iväg hemifrån vid 8, redan lite smått lullig, möter upp Mickan med Youssef på centralen.
Kliver på bussen, börjar dricka gin, öl och cider hejvilt. När vi är framme i Gbg är jag laaagom packad. Möter upp Kajsa, Elsa, Saga och Maja.
I min väska ligger plötsligt 5 cider, jag la fan inte ner så många. Men för att komma in var jag ju tvungen att dricka upp dom, kunde ju inte lämna dom utanför liksom. Sagt och gjort. Men mina brudar hjälpte till lite.
Jag gick in, träffade Peter och satt med honom. Jag var kanske lite för full alltså, var säkert jättejobbig, höhö.
Matchen var NICE.
Sen sprack allt, eller något. Jag har ingenting att säga om hemresan. Alls. Förutom tack till Peter och om det var någon annan som hjälpte.
gbg maja, saga och kajsa elsa --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0