såld

såld
Började (och läste ut) Såld igår, fruktansvärt bra. Inte världens bästa språk egentligen, men jag blev så jäkla berörd.
Och så jävla förbannad blir jag, hur kan en människa sjunka så lågt att han först lurar en stackars liten brud när hon litar på honom, sen sälja bruden till äckliga hallickar som misshandlar, våldtar och förnedrar så grovt, som säljer vidare dom stackars små brudarna till feta, äckliga gubbar. Hur kan man ens som en gammal gubbe tända på att knulla sönder en tjej (en kille också för den delen, men just i det här fallet en tjej) som inte ens vuxit klart, hur kan man vilja knulla en tjej som precis blivit slagen medvetslös eller som gråter och skakar? Hur kan man sen kissa på henne för att sen skratta, gå ut och öppna en ny öl.
Hur i helvete fungerar vi människor? Hur kan man sjunka så lågt!? Det går inte in i mitt huvud.
Jag kan förstå mycket, men inte sånt här.
Men jag är så fruktansvärt imponerad av Natasja (som egentligen heter något helt annat), hur hon mot alla odds lyckades bli fri, hur hon klarade att börja leva ett någorlunda normalt liv. Det är så starkt, det får mig att tro att vissa människor är starkare än vad man kan ana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0