DBT

igår var det dax för mitt första gruppsamtal på DBT:n. jag var sjukt nervös, och övervägde, jag vet inte hur många gånger, om jag skulle skita i alltihopa.
hur som helst kom jag dit tillslut, satt i väntrummet tillsammans med en tjej, jag tror att båda fattade att båda skulle till samma grupp. i fem minuter satt vi bara och tittade på varandra.
precis innan vi började så kom en kille också. det var skitnervöst men när vi väl började gick det rätt bra.

idag var det skola och hela mitt huvud strejkade. pluggade ingenting alls, satt mest och tittade på dom andra, lyssnade när dom snackade och gick ut och rökte då och då.

och nu: jag vet inte hur jag mår, jag vet inte alls.
det är mest skit.

Kommentarer
Postat av: felitchia

jag älskar dig, över allt annat och det vet du. det är vi för alltid. PUSS

2007-02-17 @ 03:40:00
URL: http://nightrider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0