ghosts

natten till idag var hemskare och jobbigare än vanligt, ändå lyckades jag somna framåt halv fem-fem på soffan vid datorn. klockan åtta blev jag väckt av pappa, och herregud, jag lyckades komma upp och fick skjuts till skolan. det enda vi gjorde där var att snacka lite, sen drog vi och käkade lunch på ett glas. sen slutade vi. jag drog med linnea hem, eftersom att min buss inte skulle gå förrän vid två.
hemma hos henne gluttade jag mest när hon lirade tv-spel och snackade lite.
hur som helst, när jag kom hem så tog det inte lång tid innan jag återigen somnade på soffan, jag vaknade till igen vid åtta.
ungefär sen dess har det varit kaos. och jag gick ut och skrek i skogen.
mamma kom in med ett par theralen till mig (ja, jag har fått det utskrivet igen, av någon anledning.)
ghosts?

Kommentarer
Postat av: Michis

"Theralen används vid orostillstånd och sömnstörningar hos barn (över 2 år) och vuxna. Beteenderubbningar hos barn (över 2 år). Kräkningar hos barn (över 2 år). Klåda och allergier. Theralen används även som lugnande medel före narkos."

hjälper theralen dig att sova? :*

2007-02-21 @ 01:12:10
URL: http://fudge.blogg.se
Postat av: åsa

nej, det är mer lugnande, vid behov. :*

2007-02-21 @ 01:36:59
URL: http://nightrider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0