nyår & såvidare

på eftermiddagen åkte jag in till sthlm & där träffade jag amanda & hennes kompis anna. vi gick typ runt i stan en skvätt, snackade lite.
sen mötte jag mickan & så åkte vi hem till henne. vi började fixa i ordning oss & drack grogg & lite cider.
sen kom sandra då började vi spela fia med hutt.
sen åkte vi vidare mot årsta iallafall & var där i typ en kvart sen skyndade vi oss tillbaka till slussen. & där träffade vi amanda & anna igen.
vid 12-slaget, jo visst var det kul, men jag kände mest ångest över ett nytt år & avsky för hur överdrivet lyckliga alla blir.
hur som helst så vet jag inte riktigt hur länge vi var där, men det lär ha varit ett tag ändå. sen drog jag & mickan hem till henne, käkade på ok & sov.
hur som helst så kändes det skitbra att fira nyår med mickan & amanda!
saknade visserligen michis, men vi blev ju dissade, haha.


idag: jag vet inte. när jag är död ska jag pissa på livet, så som livet pissar på mig.
jag älskar mamma, pappa & bror också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0