come, get up and dance with me

Det har varit en jävligt jobbig dag. Jag hade inte sovit någonting, jag orkade verkligen inte gå upp från sängen.
Miljöterapi - matlagning. Inget som fick det att kännas mer lockande direkt, men efter mycket prat och knackningar på dörren så gick jag tillslut upp. Jag hjälpte till med dukningen sen satt jag bara på en stol och stirrade.
När allt var klart gick jag upp på rummet, satte på musiken och somnade.

Kvällen har varit bättre, jag och Betty höll i middagen. Båda var väldigt opepp men sen kom vi igång med potatisskalning. Efter några rökpauser och självförsvarsövningar blev det en god potatisgratäng.

Imorgon kommer förhoppningsvis Michis och hälsar på, det blir värt.


Kommentarer
Postat av: Emma

usch, vissa dagar är värre än andra, hoppas det kommer lite bättre dagar snart...

2007-11-21 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0