hey hey, we're all watching you

Det är fredag, jag är hemma och är helt nykter, inte ens bakis - tro det eller ej. Känns väldigt annourlunda och konstigt.
Det har varit en rätt fin dag idag ändå, gled runt i stan med Amanda och Anna, åt lite mat.
Jag åkte hem och åt ännu mer mat med familjen, sen kollade jag på film med mamma och pappa.
Nu sitter jag här och är lite väl sugen på en grogg, men jag antar att jag åtminstone borde vänta tills pillret känns i kroppen. Om det funkar behöver jag kanske helt enkelt ingen sprit.
En relativt bra dag måste jag säga, men det är någonting som ligger och gnager och jag kan inte riktigt hålla mig lugn.

Imorgon blir förhoppningsvis en bra dag. Kanske en "hejdå-vi-ses-nästa-månad"-fika med Amanda.
Träffa Stephanie och Lotta, ta bussen hem till mig, äta mat och supa. Kanske någon skräckfilm, kanske alldeles för hög musik. En mysig brudkväll med bra brudar och massa sprit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är väl bd? ^^

2007-11-03 @ 01:36:14
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Åsa

Om du menar rubriken så är svaret nej, det är Hole.

2007-11-06 @ 22:41:48
URL: http://nightrider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0