om du kommer ner i mitt hål, kommer du aldrig härifrån

Jag har lite svårt att minnas att jag någonsin har känt annorlunda än idag. Men det vet jag egentligen att jag har.
Michis var här och hälsade på igår, det var fint. Vi satt i min säng och lyssnade på Ebba Grön och Håkan Hellström, åt godis som hon hade med sig och pratade. Jag fick låna en liten skyddsängel att krama också. Jag var glad och hade till och med duschat, sminkat mig och bytt kläder.

Sen några timmar, minuter - jag vet inte vilket har hela mitt liv rasat. Av ingen anledning alls.
Jag har bara varit invirad i filten med för hög musik.  När folk frågar mig saker och väntar på svar har jag redan glömt bort frågan, när jag väl har svarat så minns jag inte vad jag har sagt, än mindre varför.

Kommentarer
Postat av: F

klart vi ska ses snart sugar, när är du hemma ?

2007-12-02 @ 21:29:23
URL: http://felbitchia.blogg.se
Postat av: Felitchia

Tack gumman! Så jävla underbart!
Jag saknar dig! Och älskar dig av hela mitt hjärta!

2007-12-10 @ 22:30:32
URL: http://felbitchia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0