tar ingenting för givet, bara söker efter frihet

Det gnager i huvudet och det spikar i magen. Jag är trött, redan, men vågar inte riktigt sova än.
Men efter en shot och Stilnoct så ska jag nog komma i säng även idag. Det gör man ju alltid tillslut.
Hösten är verkligen här (och förhoppningsvis snart borta igen) och det känns i hela kroppen. Den rör sig lite slöare och tankarna går åt fel håll. Helst vill jag bara gömma mig under täcket tills det blir jul.

Imorgon blir min sista dag i min lilla skola, lite sorgligt, för jag har faktiskt trivts väldigt bra och har faktiskt jobbat ihop ett betyg i svenska. Vi ska äta ute imorgon som ett litet avsked.
På fredag flyttar jag alltså till Magelungens behandlingscenter.

Kommentarer
Postat av: Emma

hoppas det går bra där nu!
har du någon adress dit?

2007-11-07 @ 12:39:30
Postat av: Anonym

Åsa, var stark.
Det enda du inte får tappa är hoppet, då klarar du allt.
Jag vet, dem vet, alla vet att du inte kommer tappa gnistan.
Du kommer komma därifrån hem till V-haga sen som en ny, fräsch, stark och obeskrivlig kvinna. Finns ingen som säger att du inte är det nu, men du kommer ha humöret uppe hela tiden.
Tänker på dig.

2007-11-07 @ 13:11:12
Postat av: Jessica Draven

Jag saknar dig sötnos, även om vi knappt pratat den senaste tiden.

2007-11-11 @ 23:07:04
URL: http://imovane.sajt.org
Postat av: Åsa

Emma: Tack. Ja, du kan få den snart.

Lina: Tack, du är snäll.

Jessica: Och jag saknar dig.

2007-11-18 @ 00:02:39
URL: http://nightrider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0