you gotta show a little faith in me now, baby

image173
Nu är det klart med behandlingshem, nästa fredag flyttar jag in med blandande känslor.
Stället såg mysigt ut och folket verkade trevliga. Först blir det en hel månad utan sprit och hur det ska gå vet jag verkligen inte. Känns omöjligt.

Saker runt omkring mig har hänt, men jag hänger inte riktigt med. Måste tänka lite extra på det.
En betydelsefull människa har vänt mig ryggen och jag kan inte stoppa det.
Dom eviga lögnerna och sveken, det tar aldrig slut.


Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar dig åsa

2007-11-02 @ 01:00:46
URL: http://anotherheadaches.blogg.se
Postat av: Åsa

Och jag älskar dig.

2007-11-02 @ 09:53:54
Postat av: Emma

hoppas hoppas hoppas det går bra, söt-åsa. det kanske är värst i början, att jag-måste-ha-sprit-känslan går över efter ett tag?

lycka till i massor!

2007-11-02 @ 16:28:27
Postat av: Åsa

Tack söta du, Emma.

2007-11-03 @ 00:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0