vackra toner

Energin och glädjen i förra inlägget försvann ganska snabbt samma kväll. Men det spelar ju ingen roll nu.
Lördagen blev iallafall jävligt lyckad, trots tårar, spyor och panik. Mickans mobil försvann dock och är fortfarande spårlöst försvunnen.
Det var en massa sprit, vin, öl, chips, kladdkaka, kräftor och bra folk. Och bra musik.
Jag och Mickan fick den elaka verisonen av Sanning eller konsekvens från Maria och det spelades flitigt. Sjukt värt.
När alla hade somnat utan jag så satt jag ute på altanen för mig själv - drack öl och ja, jag minns inte vad jag mer gjorde. Ensam behövde jag inte vara så länge som tur var, Johan tog hand om mig när jag kaosade lite, sen fortsatte vi med att supa till Angelica gick upp och åkte till jobbet. När hon åt gröt drack vi öl.
Allt var bara sjukt fint.
När Huddinge-gänget sen drog hem tidigt på dagen så började jag och Mickan städa, var inte alls så mycket som jag trodde att det skulle bli.
Sen knäckte jag en bärs till och vi drog in till Solna där vi sen satt och laddade inför matchen med mer öl.
Matchen blev ju en besvikelse såklart.

GM HAR HUNNIT FYLLA 1 ÅR OCKSÅ!
image171

Kommentarer
Postat av: Emma

jag står fortfarande fast vid att sanning eller konsekvens är det läskigaste som finns :p
fett segt med försvunna mobiler alltså. en kompis har för andra gången lyckats supa bort sin

2007-10-05 @ 19:46:18
Postat av: åsa

sanning eller konsekvens är fett värt när man är full.
man får ju passa.

haha, det är det där med sprit och mobiler alltså.

2007-10-08 @ 19:18:25
URL: http://nightrider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0