misär i frankrike

jag har varit med om grejer du inte ens vet existerar
som du inte ens kan stava till

jag har i sex år tillbringat tid med nitton olika psykologer
jag har varit inlåst i rum du skulle få panik av att titta in i
jag har kastat tegelstenar på mina fötter, jag har tagit sönder mina armar
jag har testat alla piller jag fått tag på
och jag har fått tre olika diagnoser

men jag drömmer inte om att bli frisk;

jag drömmer om paris
jag drömmer om att ligga i en oändlig park,
röka lucky strike och dricka öl
jag drömmer om att gå på gator och vissla i regnet

fast mest drömmer jag om dig
och dina fingrar som bildade sanningar när du
drog dom över mina nyckelben

och allt som händer är ingenting
c'est la vie, bara mys på det

Kommentarer
Postat av: mickan

Åsa, jag älskar dig<3

2007-09-22 @ 23:35:10
URL: http://mickiling.blogg.se
Postat av: Marika

<3

2007-09-23 @ 15:11:07
Postat av: åsa

jag älskar er.

2007-09-24 @ 12:10:12
URL: http://nightrider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0