tårar, kom och dansa med mig

Idag drog vi till IKEA med skolan/klassen - vad det nu räknas som. Det var trevligt, vi köpte en en massa olika glas att måla. Ölglas, shotglas, vinglas osv. Det kommer bli nice.
Någon dag här i veckan eller nästa vecka borde jag ta mig i kragen och sätta upp Magnus Betnér-affischerna runt om i Norrtälje.
På lördag är det Håkan H på Gröna Lund med Stephanie och Lotta, ska förhoppningsvis träffa Johanna också.

Just nu sitter jag och lyssnar på Simon & Garfunkel, har tända ljus, dricker varmchoklad. Skriver en novell också, men har tagit en paus.
Har knaprat ett par Stilnoct under kvällen, det känns skönt i kroppen.
Annars: Jag är inte direkt på topp. Det mesta känns rätt meningslöst faktiskt. Känner mig rätt ensam också.
Det känns tomt och konstigt. Jag saknar många, jag saknar mycket. Hur kan någon låta mina vänner dö?

en sjuklig måne and bad moon rise, just try to behave and try to be nice
för under ärmen grinar rakbladsbetten, du skrattar och ler som om ingen har sett dem
en gin och tonic för att mildra tristessen
det är några som talar där bortom terassen och jag vet hur du hatar det falska och fula
för dina ögon är rena dom ser inte smutsen som
vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0