var glad och nöjd med allt som livet ger

image170
Hänt sen sist jag skrev: derby mot Djyrgårn och en massa sprit, vin och öl.
Ett gäng sjukt sköna fyllor med mina Huddinge-bor, sjukt värda människor.
Idag har jag, tro det eller ej - varit i skolan. Läste några sidor ur en bok, rökte och hade ett givande samtal med Neaa och Rolf.
Ikväll ska jag kolla på den nya Beck-filmen och dricka folköl med pappa.
Imorgon: Det kommer bli så jävla soft allting - kräftor, en massa sprit, bra vänner och musik.
Just nu: Jag är mest glad och förväntansfull och har hur mycket energi som helst!


Kommentarer
Postat av: Emma

härligt åsa :D PUSS

2007-09-28 @ 20:35:38
Postat av: mickan

du är bäst!
<3

2007-09-30 @ 23:07:43
URL: http://mickiling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0