don't walk away in silence, don't walk away

Jag sitter och lyssnar på Joy Divison och önskar att jag var någon helt annanstans. Jag har ingen aning om var, bara det är ett ställe där det inte gör lika ont att andas, där andetagen inte fastnar i halsen. Men jag är fortfarande här och nålarna under huden gör att jag oroar mig för ännu en sömnlös natt, vridandes i panik.

Helgen har varit.. märklig. Fredagskvällen började bra med en vinst för gnaget och partaj hemma hos Stephanie.
Kvällen/natten slutade dock med poliser, och ett försök till sömn utanför en portingång.
Och allt känns så förvirrande och overkligt. Lördag och söndag - jag är sjuk och går omkring i en förvirrande dimma och försöker göra något jag inte kan.


Bildinlägget jag skrev om kommer någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0