with love from amsterdam

En väldigt annorlunda helg har passerat, jag har inte druckit en enda droppe alkohol.
Det var tänkt att det skulle drickas både fredag och lördag, men det blev pannkaka av alltihop så jag har varit hemma och tittat på film och lekt med min tjockis.
Veckan på MBC har varit konstig också, i onsdags mådde alla väldigt dåligt, lite kaos nästan. Det kom en extrapersonal.
I torsdags var det derby, det började jättemysigt i en park med alkohol och bra människor. Matchen var bra första halvlek, resten var kasst. Slutade givetvis 1-1.

Idag har jag hjälpt min morbror att fota lite för frimärksbilder. Sen var jag bänkad framför TV:n för att se på Gefle-AIK. Och precis som i matchen mot Djurgårn så var första halvlek bra, i andra gick allt bara utför - vi hade inget spel alls. Till råga på allt bytte Norling ut Anchén som var den enda som passade rätt i andra halvlek, in kom Khari - stolpskottet, jävla träben. Han gör verkligen ingenting. Vi vann åtminstone med 0-1.


"Det är kallt så kom tillbaka
låt din kropp bli våran karta
jag ska vandra mina fingrar
som en ängels mjuka vingar

I eftertankens blekhet
och ljuset av visioner
det är tusen kalla röster
som skriker under huden
- kom och hör, kom hit och hör"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0