old in just one day

Uppdatering: Efter S:t Göran-händelsen så tog min mamma kontakt med min gamla läkare på BUP och bad honom om hjälp med medicinen. Han skrev ut den på en gång.
Det är så jävla skönt att höra och se hur arga och förvånade alla läkare blir när jag berättar om min nuvarande läkares påhitt. Att alla tycker att det är helt självklart att jag ska ha min medicin och att det inte är några som helst problem att äta den i samband med alkohol. Det ger mig ännu mer styrka att inte lägga mig ner i striden om läkaren på MBC, för jag har rätt!

Det ska bli intressant att se om jag får byta läkare till hösten eller om jag faktiskt blir tvungen att flytta. Det vore en katastrof.

Kommentarer
Postat av: Moa

YES YES YES YES YES! DÄR FICK HAN! UP YOURS, LÄKARJÄVEL!



hoppas det blir bättre nu

2008-08-05 @ 15:31:17
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0