friday i'm in love


Då: Fredagen var mysig. Efter många timmars brist på ork till att sminka mig och göra vettiga saker stod jag tillslut på tunnelbanestationen i Vårby, där mötte Stephanie mig och äntligen var jag hemma igen. Vi började med varsin 7,0 cider sen fortsatte vi med öl för att sedan dricka vin.
Vi skulle gått på krogen men det blev inget av det för vi orkade inte pröjsa 100:- i inträde. Så vi bar oss av till Linus och Frida istället, där också Calle och Sebbe var (senare kom även Johan och Lovisa). Det var fint och mycket fullt.

På lördagen åkte jag tillbaka till MBC och sov tills pappa kom och hämtade mig och vi åkte hem.

Nu: Hela den här veckan har jag gått omkring som levande död utav Nozinanen. Jag somnar vid fyra-fem ändå, men sen är det helt omöjligt att få upp mig nästa dag. Att lyfta ögonlocken har varit en fruktansvärd ansträngning. Men jag har blivit tvingad att vara med ändå, på miljöterapin somnade jag nästan stående.

 

 

PEPP: PÅ LÖRDAG ÄR DET THE CURE!

Kommentarer
Postat av: Moa

jag blir galen när krogarna har mer än 30:- i inträde

2008-02-08 @ 19:42:28
Postat av: mickan

jag saknar dig

2008-02-08 @ 20:07:02
URL: http://mickiling.blogg.se
Postat av: Åsa

Moa: (Jag tänkte skriva Emma)
Men ja, vad fan är grejen med inträde liksom?

Mickan: Jag saknar dig med, väldigt mycket.

2008-02-08 @ 20:17:58
Postat av: emma

saknar dig min vän

2008-02-19 @ 01:08:02
URL: http://anotherheadaches.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0