machine guns pumping, hearts thumping - death is all around

Allt förändras så obehagligt mycket, alla människor förändras.
Jag står kvar i samma jävla cirkel som för flera år sen, mina vänner går vidare,
blir vuxna - växer ifrån mig alldeles för fort och utan att jag hinner hindra det.

Det var över ett år sen jag hade en sånhär stark dödslängtan
givetvis beror det på medicinen.
Men det är okej - ingen behöver ta ansvar för det.
Att jag dricker, det, det är mycket farligare det. Det går bara inte, det kan en läkare inte ta ansvar för.

I dream about how it's gonna end, approaching me quickly
Living a life of fear, I only want my mind to be clear
People making fun of me, for no reason but jealousy
I fantisize about my death, I'll kill myself from holding my breath
My suicidal dream, voices telling me what to do


Kommentarer
Postat av: Moa

man undrar ju vad som är farligast, alkohol i kombination med medicin (som man inte tar på precis samma gång) eller dödslängtan

2008-07-14 @ 17:32:20
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0