gå och häng dig

Som jag har sagt tidigare är min läkare dum i huvudet. Efter min vita månad när jag som bekant blev lite för full, kallade han till ett möte.  "Jag hade  min chans", sa han, så nu trappar han ner på min antidepp medicin. Jag har testat många mediciner, det är den enda som har funkat och nu ska han ta bort den. Han kan inte ta ansvar för att jag äter den medicinen när jag dricker alkohol säger han, men han kan ta ansvar för att jag inte tar den.
Jag låg på botten innan jag fick den medicinen. Jag kommer bli som förr igen, ligga i sängen och inte orka gå upp, inte orka prata, inte äta - bara stirra in i väggen.
Jag kommer flytta hem igen om jag inte får byta läkare. Det ser inte så hoppfullt ut men jag har pratat med chefen och kanske, kanske går det att ordna.

Kommentarer
Postat av: Moa

men fan, vad tror han kommer bli bättre av att du slutar med den? idiotiskt. psykvård ska inte handla om att göra patienterna sjukare

2008-06-22 @ 21:02:08
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0