love will tear us apart

För ungefär tre veckor sen hade jag möte med Malena och dr. J, de bestämde att min medicin ryker om jag dricker så mycket på helgerna. Jag blev rasande, det har varit ett sånt förbannat tjat om alkohol och droger, jag är så less.
Iallafall så gick jag med på att ha en vit månad - nu är det bara en vecka kvar. Det har gått bra, men det är mycket jobbigare än vad jag erkänner. Helgerna har numera varit långtråkiga och oftast utan sällskap.

Mina humörsvängningar gör mig vansinnig, veckan har varit väldigt förvirrande. Mycket hemska saker som har förvandlats till extas helt plötsligt.
Dessutom vill jag säga att utan Moa på mbc skulle jag aldrig klarat av skiten.

Kommentarer
Postat av: Moa

aj shit. det är ju så jävla SVÅRT när du är så van vid att dricka på helgerna också...

kram

2008-05-25 @ 17:04:55
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0