vi vill ut i rymden men stjärnorna finns här

På måndag tar mitt spritförbud slut och givetvis är det värt att fira med lite myskalas!
Några nära vänner, musik, en park och lite öl. Hur värt som helst.

Till något helt annat: Jag kommer inte i mina kläder längre, jag måste helt enkelt ha gått upp väldigt mycket i vikt. Det känns inte som en sådär jättebra tidpunkt för det nu när det börjar bli varmt och dags för festivaler och liknande. Vill ha tillbaka min kropp. Problemet är bara att jag helt enkelt inte har orken till att träna, jag är alldeles för lat! Men jag tror allt att jag måste ta mig i kragen nu, om än några månader för sent.
BARA MYS PÅ DET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0