step back and watch the sweet thing

Det var ungefär en månad sen som jag skrev här nu. Jag har varken lust eller ork att skriva saker som har hänt under den tiden. Det har nog flytit på som vanligt.
Jag har tillbaka min medicin, men det kanske jag har skrivit. Det är på gång med en ny läkare nu och det känns ju bra.
Jag har hamnat väldigt mycket i gamla tankebanor nu den senaste veckan och jag får kämpa som fan för att inte hamna i samma sits som förr.
Men imorgon kommer Fredrik hit och gör mig glad, det blir fint.


Kommentarer
Postat av: Moa

skönt att du får byta bort den knäppa läkaren, hoppas tankarna blir bättre snart. puss!

2008-09-17 @ 17:03:19
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Michis

Jag tycker om när du bloggar. Du borde gör det oftare. Du ligger t.o.m. först i min bloggar jag kollar varje dag-mapp. Haha. Känn ingen press nu.



Ta hand om dig bruden, kärlek!

2008-09-17 @ 19:17:38
Postat av: Åsa

Moa: Ja, det blir skönt. Tack och puss!



Michis: Tack älskade du!

2008-09-18 @ 22:02:12
URL: http://nightrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0