2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har gjort mig överviktig, börjat läsa foto på en folkhögskola, har köpt en kanin och flyttat hemifrån på riktigt.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Har bara tillbringat min tid i Sverige.

Är det något som du har saknat år 2009 som du vill ha 2010?
Sömn.

Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas?
P&L och Emmaboda-veckorna, 27 novemer - äntligen Thåström-signering igen.

Vad var din största framgång 2009?
Jag började på allvar jobba med att bli skadefri och har lyckats hålla fem månader i sträck.

Största misstaget?
Det har väl antagligen blivit en del, men inget jag kan komma på nu.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Svininfluensan och lite för många förkylningar.

Bästa köpet?
Vår älskade lilla kanin, Skrållan.

Vad spenderade du mest pengar på?
Förmodligen alkohol, cigaretter och filmer.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
En massa saker har gjort mig glad, men ska jag nämna en så var det när Skrållan kom hem till oss, då började jag gråta av lycka.

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2009?
Hela den nya Thåström-skivan samt Je suis fachee avec toi med Vive la fête.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och men på det hela så har jag nog varit gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Motionerat.

Vad önskar du att du gjort mindra?
Ätit pizza och chips, det blev lite för mycket där ett tag.

Hur tillbringade du julen?
Som vanligt (dessvärre var jag sjuk), hemma med familjen på dagen, senare kom morbror, moster, kusinen, Lina + Fredrik. Fantastiskt. Vi spelade spel.

Blev du kär i år?
Jag var redan kär.

Hur många one night stands?
Noll.

Favoritprogram på TV?
Navy CIS

Bästa boken du läste i år?
Snabba cash

Största musikaliska upptäckten?
Nada Surf

Något du önskade dig och fick?
En husdjur

Något du önskade dig men inte fick?
Sömn

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag hade barnkalas och vuxenkalas hemma i Norrtälje, mysigt var det.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det nog alltid.

Hur skulle du beskriva din stil 2009?
Vilken stil, klädstilen? Svart i såfall.

Vad fick dig att må bra?
Fredrik, mina vänner och min familj. Och sprit.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Ola Rapace vill jag alltid sätta tänderna i.

Vem saknade du?
Stephanie, Amanda, Felicia och P.

De bästa nya människorna du träffade?
Jag har knappt träffat några nya människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0