ångest och en kanin





Jag försöker att promenera bort min ångest och ibland funkar det, ibland inte. Mitt humör svänger så fort att jag har svårt att planera något vettigt. Det blir en lugn fredagskväll, jag har lärt mig att jag inte ska dricka alkohol när jag mår såhär - det slutar aldrig bra. Fredrik jobbar i natt så han kommer sova tidigt ikväll så jag tillbringar tiden ensam framför tv:n. Imorgon ska vi åka till Norrtälje för att baka pepparkakor och lussebullar, det ska bli mysigt.
Förövrigt: Jag och Fredrik ska köpa en kanin efter jul och jag längtar så mycket. Vi har pratat om djur så himla länge och nu ska det äntligen bli av. Vi har redan köpt en bur och lite sånt och det kittlar till i magen varje gång jag tittar på den. Det ska bli fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0