depeche mode och en promenad


Idag när ångesten smög sig på så la jag mig inte under täcket och skar mig, jag tog en långpromenad och lyssnade på "Just can't get enought" istället. Ångesten har ju inte försvunnit men den är absolut inte lika påträngande. Det lättare nu, med att hålla sig borta från rakbladen alltså. Men jag tror inte att det är någon som förstår hur mycket jag faktiskt kämpar med det fortfarande. Impulserna kommer lika ofta som förr, men jag har blivit bättre på att hantera det och jag hoppas att det fortsätter så. Det är svårt och jobbigt, men jag tror att det är värt det.

Kommentarer
Postat av: Michis

Trycker på like-knappen. Kul att höra!

2009-12-09 @ 20:05:00
Postat av: Isa

Jag tror på dig, hjärtat, <3.

Postat av: Moa

jag tror också på dig!

2009-12-10 @ 20:39:13
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Åsa

Tack för det mina vänner, ni är så fina <3

2009-12-11 @ 13:25:49
URL: http://nightrider.blogg.se/
Postat av: nathalie

just can't get enough är en förträffligt bra låt att lyssna på, mest hela tiden :) kram

2009-12-21 @ 00:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0