höstfeber

Helgen tillbringade jag hemma hos mamma och pappa i Norrtälje och det var fint. Luften är frisk och man ser på livet från ett helt annat håll.
Den mesta tiden har jag tillbringat i soffan med tusen liter te i min fina Lilla My-mugg. Jag har haft feber och en förbannad hosta som aldrig riktigt vill släppa.
I måndags fyllde min älskade Stephanie 22 år, men jag kunde inte vara med och fira henne för att min feber var alldeles för hög.
Jag åkte till Fredrik och kröp ner i hans säng och gosade till Pelle Svanslös. Det känns så löjligt att säga men det kändes som att han hade varit borta från mig i flera månader när det i själva verket bara var i fyra dagar.
Det har varit tänkt att jag ska åka till stödboendet varje dag hela veckan, men jag har bara skjutit upp det, jag vill inte dit. Men ikväll måste jag, pappa åker med mig.
Imorgon ska jag ju ändå till skolan, så egentligen behöver jag inte vara på stödboendet mer än några timmar i natt. Jag hoppas att jag får äta lunch på Magelungen imorgon, det vore fint att se alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0