utredning

Idag ska jag fortsätta med den nya utredningen, och jag känner mig ännu mer nervös idag än inför förra veckan.
Förra veckan var en katastrof, jag var så nervös att jag skakade och kunde inte ens svara på vad 4+5 är.
Och jag som alltid har haft hyfsat lätt för matte.
Jag vill inte bli klassad som särskolemässig en gång till bara för att jag blir så fruktansvärt nervös.
Det är där problemet ligger, inte i att jag är dum i huvudet. Jag hoppas verkligen att hon inser det.
I vilket fall som helst så ska min mattelärare ringa och prata med henne, känns skönt.
Hon sa att vi skulle fortsätta med liknande tester idag, det gör ont i magen när jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: Isa Draven

det kommer att gå bra, hjärtat, <3.

Postat av: Moa

Hoppas det går bra!

2009-10-26 @ 23:03:42
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Åsa

Isa: Jag älskar dig.

Moa: Tack :*

2009-10-28 @ 09:37:57
URL: http://nightrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0