we look so good together

Förra veckan fick jag en laptop av mamma och pappa, utan att ha bett om det. Väldigt fin är den, jag är väldigt nöjd och glad. Och nu kan jag göra mitt skolarbete på Magelungen vilket är väldigt nödvändigt.

I söndags firade jag och Fredrik ett helt år tillsammans, det var en fin dag. Vi spenderade den mesta tiden i bilen och lyssnade på ljudbok. Vi stannade och gick in på Elgiganten och köpte tolv stycken rysare för 199:-, ett kap tyckte vi.
På kvällen åt vi jävligt god lax med pesto. Sen tillbringade vi resten av kvällen i sängen. Väldigt mysigt.

Just nu: Jag sitter i Fredriks säng, äter mackor och tittar på OC. Min tå är blå, svullen och gör väldigt ont. Jag vet inte hur, men jag lyckades klämma den i bildörren igår.

Kommentarer
Postat av: amanda.

grattis till er! hälsa fredrik. och ge dig själv en feting kram från mig <3

2009-09-02 @ 18:12:31
URL: http://samasinsamantha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0