hostig gnällkärring

Nu har jag varit sjuk i en vecka, jag känner mig lite piggare i kroppen men hostar som en dåre. Det är inte kul att bo med mig när jag är sjuk, jag blir som den värsta surkärringen ni kan tänka er. Jag tycker synd om Fredrik som har fått ta emot väldigt mycket skit under veckan. För att gottgöra honom så har jag nyss vikt ihop alla hans kalsonger och t-shirtar efter tvätten tidigare idag. Jag är verkligen en fantastisk flickvän egentligen.

Den 6-8 maj ska våran klass ställa ut bilder i Hällefors, kul tyckte jag tills det var dags att välja bilder. Alla bilder känns plötsligt helt värdelösa. Det känns som att det kommer bli ett fiasko men jag hoppas att det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0