för det skulle ju inte sluta såhär

det var inte såhär det skulle sluta, sanna
det var så mycket mer som du skulle få uppleva

det var så mycket mer som jag ville visa dig
och istället försöker jag kväva impulsen att ringa dig

för du är borta nu, sanna
och du kommer aldrig tillbaka

du kommer aldrig mer sitta i soffan invirad i en stor grå filt
du kommer aldrig mer slå mig i femhundra
du kommer aldrig mer vända på dig när jag tar upp kameran
och aldrig mer kommer jag lyckas fånga dig på bild

jag kommer aldrig mer få känna dina varma armar runt mig
jag kommer aldrig mer få dina söta sms
jag kommer aldrig mer få fråga dig vilken sorts té du vill ha
och aldrig mer kommer jag få höra din röst

det river i mitt bröst
för det var inte såhär det skulle sluta, sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0