helgen

FREDAG: Jag och Fredrik mötte upp Felicia vid Globen och vi tänkte att vi skulle ta en öl för att dämpa nervositeten innan Thåström. En öl blev till två, tre och fyra. Vi gick in några minuter innan det började och hamnade längst fram. Och det var en fin konsert, som vanligt. Roligt att jag var där med Felicia just på Annexet, det var fyra år sen sist. Vi pratade om gamla minnen och hur fruktansvärt roligt vi har haft det ihop.

LÖRDAG: Jag och Fredrik åkte till IKEA för att köpa två ramar, diskborstar och lite annat smått. Det var sinnessjukt mycket folk och alla var helt hysteriska.
Efter det åkte vi till Media Markt och kom hem med en hel del nya filmer. Kvällen tillbringade vi i sängen framför några av de nya filmerna.

SÖNDAG: Jag hade träningsvärk i hela kroppen (jag vet inte från vad) och jag kunde knappt röra mig. Vi plöjde igenom ett par skivor NICS säsong ett samt ett par filmer.


Bjuder på en bild från i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0