sömnlöshet

Jag har sovit sammanlagt tre timmar på fyra dagar och jag är så trött att jag mest vill lägga mig ner och dö.
Men pappa hjälpte mig att ringa till läkaren så att jag har fått sömntabletter för ett tag igen och jag hoppas verkligen att det hjälper. Jag trotsade tröttheten tidigare idag och gick på en promenad med Fredrik. När alla andra klagar på kylan så måste jag bara säga att jag älskar den! När ångesten kom och hälsade på när vi var tillbaka så la jag mig bara ner i sängen och grät. Ångesten gick dock över lika plötsligt som den kom. Istället för att gråta så fnissade jag som en skolflicka när Skrållan skuttade runt i sängen.



Kommentarer
Postat av: Felitchia

Vad fin hon är! Får jag komma hem till er snart och träffa henne? Och dig såklart, jag saknar dig så mycket.

2010-01-08 @ 23:19:24
URL: http://felbitchia.blogg.se/
Postat av: Åsa

Självklart får du det! Och jag saknar dig så mycket.

2010-01-09 @ 12:53:33
URL: http://nightrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0