tacka nej eller försöka

I lite drygt en vecka har jag haft ont i halsen och öronen och går omkring och fryser. Men jag blir liksom inte sjuk på riktigt. Har dessutom domningar i fingrar och händer. Vet inte vad som är fel. Givetvis tror jag att jag har fått någon livsfarlig sjukdom.

Jag har kommit in på Omvårdnadsprogrammet distans på Komvux. Och det är ju jävligt roligt. MEN varje termin ingår 5-8 veckors praktik 5-6 dagar i veckan och det får mig att fundera på om jag ska tacka nej. För så mycket praktik är jag övertygad om att jag inte klarar av. Jag kan inte gå från att göra ingenting till att "jobba" sex timmar om dagen. Men samtidigt vill jag inte ge upp innan jag ens har försökt.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

klart att du klarar!!

2010-06-17 @ 19:27:52
URL: http://youdieyuong.blogg.se/
Postat av: Moa

pröva!

2010-06-18 @ 21:39:55
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Eve

om du gillar sånt så tycker jag du ska försöka iaf! Praktiken går nog bra, och 6 timmar om dagen går fort. Normala arbetsdagar är ju 8 timmar så.



Du kan ju alltid prova, och sedan om det inte är nåt vidare kul så är det bara att hoppa av :)

2010-06-18 @ 22:17:00
URL: http://eeveeliinaas.blogg.se/
Postat av: ÅSA SVARAR

Stephanie: Tack, jag hoppas det!



Moa: Ja, jag ska nog göra det.



Eve: Det handlar inte om hur kul det är utan hur mycket jag klarar av. Men absolut. Prova kan man ju alltid.

2010-06-22 @ 13:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0