en helg i Norrtälje

I fredags åkte jag in till centralen och mötte upp min käre vän Fatiha, det var oerhört längesen vi sågs så det var fint. Jag köpte te för 25 kronor på Wayne's där vi satt och tittade på regnet som bokstavligen öste ner. När vi hade sagt hej då tog jag bussen till Norrtälje där mamma hämtade upp mig. Ingen annan var hemma. Vi åt räkmackor, drack vin, löste korsord och pratade skit. Jag somnade inte förrän halv fem på morgonen.


Lördag var en väldigt lugn dag, jag bara flöt omkring och mådde bra. Jag och mamma tog en cykeltur för att handla chips sen satt jag mest och löste korsord och slötittade på film.


I söndags åkte jag med mamma och pappa in till Norrtälje för att fixa ett Comviq-abonnemang till mig, men jag hade glömt legget så det blev ju ingenting. Istället fick jag en tröja för 149 kronor på Rusta. Vi hälsade på Lina på Lidl och handlade grillmat. Kvällen blev mysig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0