alice i underlandet

I fredags var jag och Fredrik på bio och såg Alice i underlandet, fruktansvärt bra film måste jag säga.
Innan bion var vi inne på Toys "R" Us och handlade lite grejer till vårat fadderbarn men vi kom även ut därifrån med mini-pingisrack och ett litet nät som vi har spänt fast på köksbordet nu. Och jag har redan hunnit spöa Fredrik 5 gånger, jävligt roligt.
Snart ska jag bege mig till Karolinska för ett möte med en läkare och efter det ska jag till Gullmars och ha ett sista samtal med Magnus. Känner mig något stressad.

Kommentarer
Postat av: Isa Draven

Nämen din buse, tar du foto inne i biosalongen?



<3.

2010-03-22 @ 19:53:58
URL: http://www.isas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0