könsroller

Igår var Lisa här på besök och det var jävligt roligt. Vi bor en halvtimmes promenad ifrån varandra nu men ändå ses vi aldrig. Men det blir det förhoppningsvis ändring på nu. Det är så skönt med Lisa för vi kan träffas en-två gånger om året, ändå känns det precis som vanligt när vi väl ses, som att det var för en vecka sen.
Hur som helst så fotograferade jag både Lisa och Fredrik till min skoluppgift som handlar om att byta plats på könsrollerna.
Jag var så oerhört nöjd när jag vaknade imorse och visste att jag hade lämnat in bilderna i tid, vilket jag inte har gjort sen i början av december. Dessvärre gick den där känslan bort ganska fort och just nu känner jag att jag är så besviken och arg på hela världen. Och i ren protest mot precis allting vill jag lägga mig ner under täcket och inte kliva upp förrän på söndag när det är fotboll.

(Bilden där jag faktiskt bytte plats på könsrollerna får jag tyvärr inte lägga upp här för Fredrik.)


Kommentarer
Postat av: Isabelle Kåhlin

SVAR Åsa: tack så mycket älsk <3

2010-03-18 @ 19:23:08
URL: http://www.nogg.se/isssiiii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0