halloweenmaskerad



Ungefär såhär roligt hade vi... höhö.


Såhär stod de i ungefär fem minuter och väntade på deras lagkamrat Fredrik som var ute och rökte, fantastiskt!

Vi försökte få till en lika snygg bild på oss tre som vi tog för sex år sedan, det gick inte så bra. Jag är förövrigt helt sjukt lik min mamma på den här bilden.


De två finalisterna i maskeradtävlingen, det blev tillslut Plupp som kammade hem första priset.


Alla var så himla fina och det blev en sjukt jävla lyckad kväll. Jag hade åtminstone roligt så jag hoppas att alla andra hade det också. Kvällen kunde dock ha fått sluta på ett lite trevligare sätt.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Härliga bilder och tack för en rolig kväll!

Vi får verkligen planera in den 27 december nu. Marika kanske kan vara med också?



<3

2011-11-10 @ 21:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0