örebro


För två veckor sedan åkte jag till Örebro, där mötte jag upp Fatiha och hennes kompis Kingdao. Vi åt pizza och laddade upp inför kvällen. Jag hann bli rejält nervös innan det var dags för Timbuktu att kliva upp på scenen (jag förstår inte varför jag fortfarande skiter ner mig av nervositet innan konserter).





Timbuktu & Damn!, det var en sjukt jävla bra spelning. Lite ledsen är jag dock för att jag inte tog med min kamera, det hade gått hur bra som helst. Bilderna är tagna med Fatihas kamera, men det dög ju det med.


Lyckades även knipa drygt halva spellistan och det är ju alltid roligt.


Vi åt en efterlängtad frukostbuffé innan det var dags att ta tåget hem. Tack till Kingdao och Henrik för sovplats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0