middag med lisa och familj





För två veckor sedan ungefär var Lisa på besök i Sverige efter flera månader på Irland. Det var så jävla fint att se henne igen! Vi började med att gå hem till hennes syster Mikaela, min låtsas-storasyster som jag och Lisa har ordnat discon för och som vi har lekt skola med. Hon bjöd på jävligt goda och hembakade brownies och bullmuffins.
Efter det gick vi och åt middag på Little Dublin med hela hennes familj. Första gången jag träffade Lisas pappa på typ sex år och det var så kul! Mycket, mycket bra kväll. Och nu saknar jag Lisa.

Kommentarer
Postat av: Lisa Kristin

Aaaw, du är för söt, gumman! Men vi ses snart igen :) Jag älskar dig, hjärtat. <3

2011-11-18 @ 11:05:37
URL: http://www.lovelythingsandme.blog.com
Postat av: Mikaela

Asså, snacka om att vinkel spelar stor roll när man tar kort. Jämför man den översta bilden och den andra bilden på mig ser det ju ut som om att jag har lagt på mig extra kilon på armen och halsen på den sista. Visst att jag åt mycket mat den middagen, men så fort går det inte :P Får lära mig att inte sjunka ihop när jag sitter ned tror jag, haha :) (kände att jag gjorde det nu i soffan också i skrivande stund...)

Annars tackar jag sååå för de fina orden, Åsa! <3

Nu efter Singapore-resan har jag också börjat mer ordentligt med att äta mer vegetariskt, så om du har några goda recept får du gärna säga till. Både till min blogg och till mig bara :)



P.S. Har en discoboll i källaren faktiskt, så är dags för disco snart igen. När Lisa kommer på besök igen kanske :) D.S.

2011-11-24 @ 21:56:36
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0