Lennie Skifs och gamla skolkamrater

I onsdags var det min mammas födelsedag och det skulle såklart firas. På kvällen träffades hela familjen plus Fredrik och Lina på Tyrol, först för att äta middag och sedan för att se Björn Skifs och Lennie Norman. Det var faktiskt riktigt roligt måste jag erkänna. Jag är lite bitter över att man inte fick fotografera, vi satt så bra till och helvete vilka bra bilder jag hade kunnat få. Smygtog en bild i alla fall, men då skämdes min bror så mycket att det var lika bra att stoppa ner kameran igen.


I torsdags tog jag en fika med Mickan. Efter det gick vi på något slags mingel i en gammal skolkompis skoaffär, och där träffade vi massa gamla vänner. Det var hur roligt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0