2011


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag gjorde karameller med Neaa och Emelie, det var en upplevelse.

Höll du några av dina nyårslöften?
Som vanligt hade jag inga.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov.

Vilka länder besökte du?
Storbritannien

Är det något som du har saknat år 2011 som du vill ha 2012?
Snö

Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?

Minns inga speciella datum, men kommer alltid minnas när Skrållan blev sjuk och sedan frisk igen.

Vad var din största framgång 2011?
Fick VG i svenska A!

Största misstaget?
Kommer inte på något just nu.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt åtminstone.

Bästa köpet?
Min OnePiece, har använt den i princip varenda dag i nio månader.

Vad spenderade du mest pengar på?
Förrutom mat och sånt så är det nog mest troligt filmer/TV-serier.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor av saker, när Skrållan kom hem från veterinären till exempel.

Vilken låt kommer alltid påminna dig om 2011?

Timbuktu - Allt Grönt

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, måste jag nog säga.

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit på Fontänhuset.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Låtit tiden flugit iväg.

Hur tillbringade du julen?
Precis som alla andra år hemma i Vettershaga.

Blev du kär i år?
Jag var redan kär.

Hur många one night stands?
Inga alls förstås.

Favoritprogram på TV?
Så mycket bättre

Bästa boken du läste i år?
Har läst ovanligt lite böcker i år. Jag tyckte om En dåre fri.

Bästa filmen du såg i år?
Jag har sett så jävla mycket bra filmer att jag inte kan välja bara en. Tyckte hemskt mycket om The kid, La zona och Jag har älskat dig så länge. Och Tintin givetvis.

Största musikaliska upptäckten?
Beach House

Något du önskade dig och fick?
En lavalampa!

Något du önskade dig men inte fick?
Snö

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var på Fontänhuset, åkte hem och gjorde tårta och sen kom mamma och pappa med paket.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En festival

Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Den har inte förändrats särskilt mycket. Men den är snygg givetvis.

Vad fick dig att må bra?
Alla pepparkakor.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Måste säga Wentworth Miller i år igen.

Vem saknade du?

Sanna, alltid Sanna.




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: Tack så mycket! :D Gillar att den håller en bra form utan att behöva ha i massa produkter.



En bra blandning på frågorna du svarat på här! Grymt jobbat med VG i svenska! Och när det kommer till OnePiecarna...de är inte de sexigaste plaggen, men sååå sköna :P Och håller med om det där med snön! Tror därför det blev en resa upp till Norrland nu istället för utomlands ^.^



Du som verkar kolla på mycket serier; några bra tips? (kollar inte TV så mycket alls, men serier och film!) :)



Kramar!

2012-01-20 @ 23:21:16
URL: http://milkchocolateandcookies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0