analogt

Sedan början av december har jag använt Fredriks gamla analoga kamera vid tillfällen då jag inte orkat ta med mig min. Häromdagen framkallade vi tre filmrullar och jag tänkte att jag skulle visa några bilder.

En kväll i december bakade jag pepparkakor tillsammans med Fredrik och Elin.


På nyårsafton åkte jag hem och spelade spel med mamma och pappa.


Skrållan och hennes helt fantastiska mun.

En kväll i februari var Amanda i Stockholm och vi var på förfest i Fittja innan vi gick på gayklubb.



En traditionell kissbild på snyggaste bruttan.

Det blev dags för årets fotbollspremiär och spelarbussmottagning. Här är Niclas och Jocke.

Jag hälsade på Lisa i Dublin och promenerade tills fötterna värkte.

Vi tog emot Göteborg på Råsunda och strax efter att bilderna togs uppstod det en mindre brand.

Jag ville göra slut på filmrullen och tog den här ytterst snygga bilden på Fredrik och mig.

Gick på match med Michis för första gången på flera år, hemskt trevligt.

Skrållan låg och sov vid min arm vilket är ungefär det bästa jag vet i hela världen.

Det blev dags för AIK-Djurgården och jag, Fredrik och Izabelle satte oss i gamla GM-parken och drack några öl innan matchen.

Och det var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0