with love from amsterdam

Trots all stress och ångest så kom vi iväg till Amsterdam.
Under tiden vi väntade på att få checka in på hotellet så promenerade vi runt och tittade på alla fina hus och små gator.
När vi tillslut fick vårat hotellrum la vi oss i sängen en stund för att vila. Sen kom tårarna och de tycktes aldrig sluta rinna. Men min mamma är bäst och ett par timmar senare åt vi middag på en mysig restaurang och det kändes lite bättre.
Några ynka meter från vårat rum låg det en irländsk pub. Det kändes som att våran säng låg intill bardisken.
Det blev lördag och vi promenerade runt i staden, krockade med cyklar och handlade i små roliga affärer.
Dinglis och gänget var förstås också med.
Och så gick vi på Anne Frank-museet, hemskt intressant. Tyvärr fick man inte fotografera.
På kvällen bestämde vi oss för att åka kanalbåt.
Och så blev det söndag och dags för en sista promenad runt vårat kvarter.
I rädsla för att virra bort oss så åkte vi till flygplatsen fem timmar innan vårat plan skulle lyfta. Men eftersom att Amsterdams flygplats är gigantiskt så fanns det mycket att roa sig med under den tiden.

Kommentarer
Postat av: Moa

riktigt fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Åsa Renberg

2012-10-07 @ 14:30:28
URL: http://dayviews.com/legobit
Postat av: Mikaela

Vilka fina bilder! Nu får jag lust att också åka dit :P

Och modigt av dig att komma iväg trots allt! Kram <3

Svar: Tack så mycket. Ja, det var en hemskt vacker stad faktiskt, mysiga gator att promenera på.
Tack snälla du <3
Åsa Renberg

2012-10-11 @ 11:23:39
URL: http://www.milkchocolateandcookies.blogg.se
Postat av: Amanda

Åh, lilla Barbro! Krama henne från mig nästa gång du ser henne. Och du är blond! (?) :) hittade en massa gamla kort som du skickat för tusen år sen!

Svar: Det ska jag göra och jag är säker på att jag ska krama dig tillbaka. Ja, jag har blivit blond igen! Haha åhnej, vill jag ens veta vad det är för bilder?
Åsa Renberg

2012-10-16 @ 09:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0